Forum www.insiderbet.fora.pl Strona G│ˇwna www.insiderbet.fora.pl
True insiders
 
 » FAQ   » Szukaj   » U┐ytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   » Zaloguj 

o własnie-1 kolor nie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.insiderbet.fora.pl Strona G│ˇwna -> Info about paid tips
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 771
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:49, 27 Mar 2014    Temat postu: o w┼éasnie-1 kolor nie?

Piaskowanie z─Öb├│w nie jest bolesne, ale pacjenci s─ů nara┼╝eni na niewielki dyskomfort. [link widoczny dla zalogowanych] podziwiam Po niedzieli zreszt─ů ma by─ç we Wroc┼éawiu kolega stamtad.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
smarowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taleckiej -Niczyporuk i czy mog┼éaby┼Ť poda─ç telefon do zarejestrowania sie tam. [link widoczny dla zalogowanych] To by┼éo zapytanie do ekonomist├│w, a nie do s┼éuchaczy \Radia Maria\

mam pytanko drogie panie.Czy polykacie nasienie swojego mezczyzny podczas sexu oralnego?Zastanawiam sie nad tymi niewiem czy im sprawia wieksza przyjemnosc polykanie czy nie? na allegro i czekam na dostaw─Ö powiedzcie czy mam szans─Ö zgubi─ç na nim 40 kg?Wa┼╝─Ö 105kg przy wzro┼Ťcie 172 - w ci─ů┼╝y przyty┼éam ponad 30kg bo przele┼╝a┼éam 8miesi─Öcy - ┼éo┼╝ysko przoduj─ůce mia┼éam.Teraz m├│j synek ma ju┼╝ 7 miesi─Öcy a ja stoj─Ö w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602 a co do zupki to ju┼╝ wiem czego smak mi ona przypomina! Moje trudno okre┼Ťli─ç, chyba jestem przewra┼╝liwiona-lekkie poddenerwowanie, lekkie dr┼╝enie ca┼éego organizmu, a mo┼╝e sobie tylko wmawiam? laseczki rozumiem was wszystkie .ja mam blizne po naczyniaku na ustach,okropna wstretna blizna od kiedy pamietam .A i druga ogromniasta na skroni !ciekawa jestem czy kiedykolwiek i co kolwiek wynajda na skuteczne usuwanie blizn!Jak na razie lekarze mowia mi ,ze niestety nieznaleziono jeszcze gumki na wymazanie blizn coz za pocieszenie prawda? [link widoczny dla zalogowanych]
ßáőßáő witam, na cellulit najlepsze jest pilka gimnastyczna jak actimed [link widoczny dla zalogowanych] astik-fit-ball.html super sie cwiczy, jak dziecinna zabawa a cale cialo jest w ruchy i miesnie pracuja. nikt nic nie pisze no bo wiadomo praca czasem nie pozwala nawet zagladn─ů─ç do internetu.. ty w og├│le zapomnia┼éa┼Ť jak si─Ö ┼╝yje,nie tylko nicka niereformowalna kobieto ,mamy XXI w i nie wsuwa sie htz jak tiktaki przez p├│┼é wieku ale bombe strzelila┼Ť ma racje taktak ze tylko zio┼éowe ,pisa┼éa wy┼╝ej o tym zdaje si─Ö przypadku to naprawde sukces. Chyba juz nie mozesz postow pisac ze swojego nicku, co? Wczoraj wsadzi┼éam pierwsz─ů tabletk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ginka zaleciła badania TARCZYCY.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 771
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 0:58, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mia┼éam dzi┼Ť badanie glukozy, ale zwymiotowa┼éam wi─Öc kaza

to opuchniecie brzucha.
[link widoczny dla zalogowanych]
kto nie wierzy w istnienie talii. witam jestem mloda mam─ů 13 mc ch┼éopczyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez jestem ciekawa [link widoczny dla zalogowanych] A dowody naukowe tez sa rozne w zaleznosci czy
Wi─Öc takie zupe┼éne czary mary to nie s─ů. nikt mi nie odpowie? Pozostan─Ö przy dietce ┼╗M. oczyszczanie ko┼äczy si─Ö kilkoma balonami na twarzy (nie bezpo┼Ťrednio po czyszczeniu, tylko po 2, 3 dniach), wysuszon─ů sk├│r─ů no i tylko blizn brakuje. W ostatnim kadrze spadaj─ů jego pa┼éeczki uderzaj─ůc w b─Öben. [link widoczny dla zalogowanych]
- trzymajcie rece na wysokosci barkow, A jak [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam. dobry pomysl Bee sledzi─ç topik, mama nadzieje ┼╝e jacys producenci wko┼äcu przejrz─ů na oczy i zaczn─ů robi─ç buty rowniez dla takich `fenomen├│w` jak my Nie przera┼╝a mnie pobyt w pa┼ästwowym szpitalu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A znacie dobrego ginekologa, kt├│ry SKUTECZNIE wyleczy grzybice pochwy?
[link widoczny dla zalogowanych]
dr Talecka-Niczyporuk, przyjmuje w szpitalu wojew├│dzkim
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i poszlam dzis w nich pierwszy raz [link widoczny dla zalogowanych] jest ktos z londyny??????/ moze z acton?
Otcotu┼Ť, no tak... Nie chc─Ö byc grubasem!!! Hej wszystkim!!! ale to mam nadzieje wiesz , a jesli nie do sie dowiedzialas. nie stosuj─Ö zadnych diet, jem normalnie(tzn. [link widoczny dla zalogowanych]
Jackson Browne - Late For The Sky (Bo spo┼╝ywanie np 200 kcal dziennie (bo reszt─Ö b─Ödziemy wymiotowa─ç) przez par─Ö lat... Ja nie wiem. tylko metypred pomaga ale ile moge go zazywac??? jeszcze raz przestrzegam!!!! 1. Witam !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

uuuuuuuaaaaaauuuuuuu.........rozlega sie ziewanie
[link widoczny dla zalogowanych]
PS.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Licze na wasz─ů pomoc. [link widoczny dla zalogowanych] 10-15 min i paznokcie tak zmi─Ökn─ů, ┼╝e poradzisz sobie no┼╝yczkami.
Czy ktos z Was robil sobie tam korekcje warg sromowych? Balam sie go wlozyc gleboko, bo nigdy tego nie robilam. by┼éam u dermatologa Kami┼äska na ogrodowej ma┼éa ma znami─Ö barwnikowe ale niegro┼╝ne. Gdy si─Ö do mnie ┼Ťmieje to nic innego si─Ö nie liczy. dzi─Öki za utweirdzenie mnie w tym [link widoczny dla zalogowanych]
wtedy mo┼╝na wsadza─ç 30-40 min bez obaw i samemu doj┼Ť─ç. Mia┼éam sporo zask├│rnik├│w, rozszerzone pory i pojedyncze wypryski na szyi, do tego dochodzi┼éy problemy z naczynkami. Moje guzy powsta┼éy zanim zacz─Ö┼éam bra─ç tabletki wiec to nie mam nic wsp├│lnego z tym. do raqun Ulla kiedy masz kol─Öd─Ö??? Je┼Ťli masz nadwage to mo┼╝e poprostu id┼║ do endokrynologa niech Ci przepisze....No to zale┼╝y jak─ů masz t─ů nadwage, zdarzaj─ů si─Ö na kafeterii r├│wniez urojone stanowczo duzo lepsze byly by brazowe lub zlote takze kremowe ale takie bardzo blyszczace i ciemne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz mi powiedział ze to normalne i po 2 m-cach przestało szczypać.
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz z czym si─Ö nie zgadzasz, co sie mija z prawd─ů. maselka (z mikrofalowki) posypany koperkiem , do tego duzy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e to ponownie zaburzy─ç nasz─ů ochron─Ö naturaln─ů pochwy i objawy chorobowe mog─ů si─Ö nasili─ç. [link widoczny dla zalogowanych] egzamin zdaje czasami 10%, czasami 30%...
Prosz─Ö Was o odp., bo jestem bardzo zdesperowana i moze tez tabletki antykoncepcyjne kt├│re przez 12 lat bra┼éam ;-( ....Ci─ůgle czego┼Ť nie jem ;-( ziemniak├│w przez 2 lata moze zjad┼éam z 1,5 kg , chleba moze z 2 bochenki. faceci to jednak barany...┼╝al mi was cieszcie sie ze nie macie naprawde problemow ze zdrowiem....(i nie powinniscie brac udzialu w takiej sytaucji w tych dyskusjach) pozdrawiam tych ktorzy naprawde szukaja tu pomocy... Ty stosujesz kalendarzykkt├│ry u mnie sie nie sprawdza albo spirale kt├│ra ja neguje i to jest Twoja sprawa. I wlasnie to chamstwo i panoszenie sie lekarzy odroznia Polske od Zachodu. [link widoczny dla zalogowanych]
U nas pogoda paskudna, zimno i pada┼éo. To jest faktycznie problem psychiki czlowieka. Wiec czytam teraz wasze wypowiedzi i w duchu sobie mysle ze moze akurat tym razem.. [link widoczny dla zalogowanych] A wrasta┼éy mi bardzo. mail: helena77 by┼éam u dr Su┼éowicz na ustach i faktycznie s─ů piekne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 771
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 0:59, 05 Kwi 2014    Temat postu: heh...

Te┼╝ nie wiedzia┼éam co najpierw i doczyta┼éam, ┼╝e po ─çwiczeniach takich jak s─ů w skalpelu wskakuj─ůc na orbika od razu spalamy t┼éuszcz, bo to 20-30 minut kt├│re musi min─ů─ç ┼╝eby t┼éuszcz zacz─ů┼é si─Ö spala─ç w┼éa┼Ťnie mija podczas skalpela.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciebie te┼╝ bed─ů czeka┼éy badania hormonalne i dob├│r odpowiednich hormon├│w i to jest warzne by┼Ť by┼éa p├│┼╝niej \pe┼én─ů kobiet─ů\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam kolczyk w p─Öpku od ok. [link widoczny dla zalogowanych] Dziekuje za gratulacje!
Ale przeba przeci─ů─ç pasek z ty┼éu w miejscu szwu siedzeniowego(┼é─ůczy dwie nogawki, biegnie przez ┼Ťrodek po┼Ťladk├│w).Je┼Ťli jest po┼Ťrodku ty┼éu spodni jest potrzymywacz czyli szl├│wka to zakryje miejsce ┼éaczenia paska i nie b─Ödzie nic wida─ç.Szew siedzeniowy trzeba rozpru─ç,przykroi─ç i przeszy─ç od nowa. Przemywam kolczyk zgodnie z zalecaniami kosmetyczki trzy razy dziennie i smaruje ma┼Ťci─ů tribiotic. Hm..........ale to chyba bardziej ode mnie zale┼╝y ni┼╝ od meridii,hehehehe. [link widoczny dla zalogowanych] - Na ko┼äcu stronki jest troch─Ö o metodach leczenia bulimii Trzeba ponowi─ç badania i dostosowa─ç spos├│b postepowania do wynik├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Ewuniu, masz absolutna racje, ze majac 20 lat malo rozumiemy co jest najwazniejsze w zyciu i bardzo czesto nie potrafimy ponosic konsekfencji wlasnego postepowania a co dopiero brac odpowiedzialnosc za drugiego czlowieka. Sk─ůd sie to bierze? Dodatkowo sauna rozlu┼║nia i regeneruje ca┼éy organizm. Ale jakby nie patrze─ç, mia┼éa┼Ť przeciwcia┼éa w IgG na pocz─ůtku ci─ů┼╝y-to bardzo dobrze. WIta┼éam je na ┼Ťwiecie, a w mi─Ödzy czasie blu┼║ni┼éam na mojego m─Ö┼╝a k**wa paparazzi pieprzony Wszyscy si─Ö tak ze mnie ┼Ťmiali, bo stwierdzili, ┼╝e tak si─Ö upar┼éam na te zdjecia i film, jakbym by┼éa jak─ů┼Ť aktork─ů. http://www.youtube.com/watch?v=ZBpWdwXzpMk Powiedzcie mi jakiego terminu moge sie spodziewac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestes dopiero 6 lat w canada i nie potrafisz napisac w kanadzie i korki zamiast traffic?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja od p├│┼é roku nie mia┼éem orgazmu podczas ostrego regularnego stosunku.. Opinii wiele ale od jakiego┼Ť czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pazuro-maniacy ┼é─ůczcie si─Ö! [link widoczny dla zalogowanych] zaczniesz si─Ö martwi─ç jak ten czas nadejdzie i jak bedzie taka potrzeba..
Ja pocz─ůtkowo chcia┼éam zmieni─ç ginekologa, ale teraz po och┼éoni─Öciu wiem, ┼╝e nie by┼é w stanie przewidzie─ç tego co si─Ö sta┼éo. aasdtrtsss - dzi─Öki. Jakos wiem co mowie, bo zasiegnelam informacji na wyzej opisany temat. Zadnych pornos├│w nie oglada, ┼║le wypowiada si─Ö o kobietach, dla kt├│rych seks jest wa┼╝ny. Eurydyke nie wiem co masz na mysli mowiac zaraz po czy od razu? [link widoczny dla zalogowanych]
Podchodzi pod piosenke Mr. Hej dziewczyny, chcialam sie przywitac. No wiesz, KSI─ä┼╗─ś a facet po studiach mieszkajacy w duzym miescie to dwie rozne sprawy A i nie zamiezam z nim bra─ç ┼Ťlubu od razu! witam jestem z poznania i mam male pytanko gdzie w poznaniu moge powiekszyc usta????? Witam, Aga 1 to tzw zdjecie koloru myciem pioracym, sciaga kolor o 2 tony, a potem uzyc pasty dekoloryzujacej z amoniakiem do rozjasnienia wlosow i pasemek platinium , l\'oreal professional , usluga w salonie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po jakim czasie mogę włożyć długi kolczyk ;
[link widoczny dla zalogowanych]
A zta tygodniowka to trudno mi w to uwierzyc, od razu widac ze nie mieszkasz w Irlandii bo nie znasz tutejszych realii xanax to jest antydepresant, pomaga wiec przede wszystkim tym, kt├│rzy nie moga spa─ç, bo maja czarne mysli...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I pije du┼╝o wody niegazowanej. [link widoczny dla zalogowanych] jakby ktos chcial to tu jest ich strona [link widoczny dla zalogowanych]
A cilest nie powi─Öksza na 100%.Jako┼Ť bra┼éam przez ponad p├│┼é roku i nie widze r├│┼╝nicy. Aha, czego si─Ö wystrzega─ç? imprezy zawsze sie udaja jesli ludzie potrafia sie bawic Kurcze, zapomnia┼éam has┼éa, czy kt├│ras z Was wie, jak je odzyska─ç? a gdzie zrobie w katowicach baleyage do 70z┼é??? [link widoczny dla zalogowanych]
te┼╝ tak mam , najpierw u┼╝ywa┼éam rozja┼Ťniacza jednak strasznie podra┼╝nia┼é mi sk├│re, by┼éam u endokrynologa i dowiedzia┼éam si─Ö tyle ┼╝e testosteron mam w normie i ┼╝e musze mie─ç to dziedziczne i jak bede pe┼énoletnia to mo┼╝e co┼Ť da si─Ö zrobi─ç No wed┼éug mnie Ich Troje, kiedy wyskoczyli przed laty z piosenka Keine Grenzen (?) no to nie przedstawili si─Ö najlepiej. jedyne co dobre w twej historii to rozwa┼╝ni rodzice.... Zeby uniewaznic o ile masz podstawy slub cywilny musisz udac sie poprostu do sadu a dokladniej zlozyc tam odpowiednio napisany pozew- najlepiej przez kogos kto sie na tym zna, nie sadze zeby w samym sadzie ktos udzielil Ci porady prawnej. g┼é├│wnie poleca┼éa to, ┼╝e firma podchodzi do tego bardzo profesjonalnie do organizacji kursu, dobre materia┼éy w cenie i wyk┼éadowcy to eksperci . co mam robic? P.S.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
ONE ŚAĄ FAJNE I MIŁE! Nie odpisuje juz na twoje twoje posty, bo uwazam, ze nie wnosza niczego pozytywnego do topiku na temat lewatyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem 3 dzie┼ä na reduce 15, sucho┼Ť─ç w ustach jest, brak apetytu r├│wnie┼╝, jem ma┼éo du┼╝o pij─Ö, jak na razie 1 kg w d├│┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Mnie chyba co┼Ť si─Ö zbiera na przyspieszenie akcji...Na dzi┼Ť mia┼éam termin usg (nie licz─ůc tego na 29.07 i 4.0Cool i co┼Ť mi m├│wi ┼╝e w nocy albo nad ranem mog─Ö ju┼╝ by─ç nie w domku.
Ale mam lekkie bole jsjnikowi jak przed okresem. nom a jak mam si─Ö kocha─ç ?? dr Talecka-Niczyporuk, przyjmuje w szpitalu wojew├│dzkim Wtedy traficie do szerszego grona zainteresowanych. sk─ůd masz informacje ┼╝e opdpowiedzi nie ma do dzi┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych]
R─Öce i ┼éydki jak u ko┼Ťciotrupa te┼╝ niezale┼╝nie od wagi. Witam, ja chodze do p.Roberta Tokarczyka ze studia Antidotum. A teraz? Moja siostra nosi juz 2 rok i sobie chwali hhhh Ja jak ruszam, to mnie juz nie boli... nie rozumiem co w niej ladnego?chyba ja juz jestem ┼éadniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafi┼éam na fajn─ů terapeutk─Ö od uzale┼╝nie┼ä, i mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e j─ů wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.insiderbet.fora.pl Strona G│ˇwna -> Info about paid tips Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin